onsdag 25 oktober 2017

Idag har Ingalill namnsdag...

...och Inga, men jag känner inga med de namnen längre!
Här regnar det och blåser lite - riktigt höstväder alltså! Var iväg till vårdcentralen för att lämna lite prover och råkade trampa i vattenpölar på vägen dit. Inte mysigt, men regnets paddrande på paraplyet (paraplyn?) gillar jag.
Nästa vecka är det dags att träffa diabetessköterskan igen! Hon är ny och det ska bli spännande att få höra vilken filosofi hon har om diabetes och livsstil.

Jag hoppas att hon har samma som jag och inte tänker köra med "tallriksmetoden" och fullkornsprodukter, som den gamla "sister Ratched" jag hade. Då kommer jag att gå i clinch med henne omedelbart. Eller så väljer jag att låta henne prata och gör som jag hittills gjort - lchf!

Idag ska jag försöka mig på att få halsbandet i lingarn klart och se hur det blir. Om det blir riktigt bra kan det hända att det får komma ut i webshopen!

Här är ett halsband i skinn och metall,
som snart kommer ut i webshopen. Allt
tillverkat i återvunnet material.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar